czwartek, 27 września 2012

Przedstawienie postaci : D


Postacie :
Zuza Krawczyk – 16 letnia dziewczyna . Zielonooka o kręconych jasno-brązowych włosach . Pochodzi z bardzo bogatej rodziny . Wszystko dobrze się układało dopóki nie wysłano jej do szkoły z internatem . Jej pasją jest taniec , śpiew oraz malowanie paznokci . Nienawidzi ogórków kiszonych .

Maryśka Bogdańska – najlepsza przyjaciółka Zuzy , również jej rówieśniczka . Wszystko robią razem . Marysia ma niebieskie oczy i długie, proste blond włosy . Najbardziej lubi grę na pianinie, facetów i śpiewanie . Nie znosi kujonów .

Jeżeli jakieś postacie się jeszcze pojawią dopisze je pod notką , pod którą będą miały się pojawić .


------------------------------------------------------------------------------------------------------

Okej , więc postanowiłam coś napisać x D
Wszyscy mi mówią , że mam talent , ale ja sama chcę się sprawdzić .
Mam to opowiadanie do jakiegoś momentu napisane , więc od razu mówię , że pierwsze 3 rozdziały nie są bardzo wciągające ; /
Nie wiem do ile się notki będę pojawiały .
Wiem , że na początku jest ciężko , ale no cóż ... 
Komentujcie , odwdzięczę się : **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz